Som hund och katt


Det här... Hände för ett tag sedan, den 26 April för att vara exakt. På bilden är vår hund Leo, och en katt. Eftersom Leo fortfarande är väldigt valpig av sig skulle jag ha tänkt mig att han direkt skulle hoppat på katten, antagligen för att försöka leka med den. Och eftersom katter är katter är de inte särskilt förtjusta i det, och sprungit iväg. Istället stod de så här i minst en kvart, Leo viftade på svansen och trampade lite med framtassarna då och då för att försöka få katten att leka med honom, medan katten viftade lite på svansen och vände på öronen lite. Jag förstår inte kattspråk som jag förstår vad hundar menar, men den verkade inte vara arg, bara nyfiken. Båda två kikade mot mig då och då.
Allt slutade med att vår andra hund, Samson, jagade bort katten >.>''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0