Gilbert

Nu har jag varit sådär tråkigt inaktiv igen -.-'
Det bara blir så ibland, livet tar över och man orkar inte skriva ner saker. Jag vill göra det, men ibland... blir jag så trött på att blogga.
Jag är kär.
Det är verkligen konstigt, eftersom den är besvarad. Jag är så förvirrad, och så lycklig. Ändå känns det som att jag förstör. Förlåt.
Det konstigaste är att... hon är en 'hon'. Jag bryr mig inte riktigt om det, märker jag, men jag vet att andra kommer bry sig. Jag älskar henne, och det är det enda som spelar någon roll, det vet jag... men samtidigt är jag... förvirrad.

<3

Kommentarer
Postat av: Caroliinepalmer

GLAD FÖR DEJ! :D

2011-05-09 @ 09:47:23
URL: http://caroliinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0