Dag 23, 24, 26, 27, 28, 29 och 30

Eftersom jag helt enkelt inte orkar göra det här varje dag, kör jag de sista nu, och börjar på något nytt^^ eftersom jag tycker det här är ganska kul~

Dag 23 – Något som får dig att må bättre
Tanken på att det finns människor som bryr sig. Om mig, om andra, om djur och fattiga människor, om naturen och allt annat som behöver bli brytt om. Jag önskar jag orkade bry mig mer, men det är ganska svårt. Det gör mig dock glad att tänka på att hela världen inte är så hemsk som man kan få för sig genom tidningar och nyheter.

Dag 24 – Något som får dig att gråta
När folk blir arga på mig, eller jag blir allmänt deprimerad. Jag gråter också ibland till sorgliga filmer eller om någon berättar något sorgligt. Och såklar om någon jag känner skulle dö eller skada sig.

Dag 25 – En första
Vad sägs om min första riktiga relation? Jag har inte så mycket att säga, bara att jag aldrig känt så här förut <3 och jag är lycklig <3

Dag 26 – Dina rädslor
Rädsla. Jag är basically rädd för att vara rädd. Annars så finns det väl en del.
* Ensamhet och mörker ibland, när skräckfilmsscenarier flyger fram framför ögonen.
* Döden, inte att jag ska dö, utan att andra ska dö. Eller skadas.
Det är litegrann... har en halvallvarlig fobi för spindlar, som jag håller på att träna bort, annars mår vi bra.

Dag 27 – Din favoritplats
Två stycken, Högt upp i träd eller på tak, eller i hennes armar <3

Dag 28 – Något du saknar
Det finns mycket.

Dag 29 – Dina mål
Jag vet inte riktigt... kan gå igenom det här någon annan gång kanske...

Dag 30 – Ett sista ögonblick
Läs Dag 29.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0