21:33

Jaha.... nu har jag tråkigt, så ni får genomleva den här listan^^

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vakna, det finns bara ett underbart sätt att vakna på <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Väntade frenetiskt på att spanskalektionen skulle börja.
Vad gjorde du för 15 min sedan: skrev ett annat blogginlägg/ gick omkring i mitt rum och försökte städa
Det sista du sa högt: 'Tack för boken!'
Det senaste någon sa till dig: Kommer inte ihåg^^
Vad har du druckit idag: Vatten, te och mjölk~
Vad var det senaste du åt: popcorn
Vad var det senaste du köpte: en tröja häromdagen~
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träbrun
Vad är det för väder hos dig nu: varm, mysig skymning... en aning molnigt med blekrosa himmel
Godaste glassmaken: choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: litegrann
Sover du tungt: det beror på
Drömmer du mardrömmar: ja, ibland
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb... men jag trivs i skolan~
Favoritklädsel: jeans och tröja/cosplay
Favoritlåt just nu: Ballad of Mona Lisa
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg med kalender och teckningar på. Del av mitt skrivbord.
Vad gör dig glad just nu: Mi novia~<3
Vad ska du göra härnäst: sova snart antagligen~
Höger eller vänsterhänt: vänster~
Humör just nu: inget speciellt, underligt.
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: tröja från Tyskland, lila jeans och randiga strumpor
Sommarplaner: Vet inte... åka till England~
Hur många kuddar sover du med: 2-4
Spelar du något instrument: spelade blockflöjt innan
Morgon eller nattmänniska: natt, helt klart.
Vad är viktigast för dig: frihet
Är du kittlig: ja.
Snarkar du: jag tror inte det... antagligen när jag är förkyld >.>'
Stjärntecken:  tvilling
Äckligaste insekten: vat inte riktigt... det enda jag har något emot är spindlar, men jag har inte så värst mycket emot dem heller nu längre~
Längtar du mest efter just nu: Helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0