Snö~

När jag gick hem från bussen såg jag att det snöade igen >w< Det gör mig glaaaad, jag älskar snö~

Anyway... Skolan har ju börjat nu...
I morse hade jag Spanska. Vilket är urtrist. Jag har inget emot språket, för jag tycker om att kunna prata det, men lektionerna tar död på mig. Seriöst. Antingen beror det på att jag är extremt trött alltid på morgonen, eller för att jag inte orkar koncentrera mig... Antagligen lite av båda...
På håltimmen efteråt satt jag och Miriam vid datorerna och letade efter hetards på Omegle, vi hittade typ inga, men det var ganska kul människor~
Efter skolan gick vi och satte oss på Darins och fikade. Vi pratade engelska, som vi brukar göra, och helt plötsligt kom en Amerikanare och satte sig vid oss (vi satt vid ett sånt där barbord vid fönstret) och började prata med oss! Det var sjukt random, och kändes riktigt häftigt. Vi pratade om lite olika saker, typ vart vi gick i skolan (inte på något creepy sätt), vilka länder i Europa som pratar bäst engelska och om andra konstiga saker. Det var en sån där random sak som inte inträffar särskilt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0