Miljöförstöring...

När jag var i Malmö igår svängde vi in på en utställning (egentligen var det 2, 1 med Brutus Östlings underbart vackra bilder på fåglar, och den jag tänkte skriva om) som var om miljögifter, framför allt i Malmö, men också resten av världen. Den fångade faktiskt mitt intresse, och jag har tänkt väldigt mycket på det sen vi var där. En annan sak jag tänkt mycket över är en bok, 'Hemligheten för tonåringar' av Paul Harrington. Det är extremt viktigt att vi uppmärksammar miljöproblemen, men vi måste göra det på rätt sätt. Tänk glada tankar, för det ni tänker på, det drar ni till er (och ja, jag hör hur flummigt det låter, läs boken för att förstå)...

Kommentarer
Postat av: Hecate~Azu

Zat book pwns.

2011-01-10 @ 21:04:33
URL: http://taoreta.blogg.se/
Postat av: Asbjornellinor

Very Good! I love it.

2011-05-12 @ 15:24:02
URL: http://asbjornellinor.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0