...

Förlåt mig för inaktiviteten.... det bara blir så ibland, inte mkt att göra åt det...
Herp Derp, så nu har det varit Confusion, det var... förvirrande (och Åsum x'D)
Jag hade på mig min (nästan) färdiga France-cosplay, och tog absolut inga bilder alls^^ jag glömde kameran hemma >.>'' och så köpte jag en Death Note, den är fin (och den fungerar tyvärr inte~)
Jag kommer iaf lägga ut någon bild på cosplayen, någon gång...
Aja, sitter och nommar avokado, det är gott...

Uhm, just det, Caroline Palmér, du är en av de bästigaste!


Kommentarer
Postat av: Caroliinepalmer

Du är den bästaste, Grät idag påväg hem för att jag saknar dej :( Detta är illa! Vi måste va<3<3<3

2011-02-28 @ 21:01:38
URL: http://caroliinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0