Dag 01 - presentera dig själv~

Hej.
Okej, det här är något jag har problem med, att beskriva mig själv.
I skrivande stund är jag 16 år, lär fylla 17 inom det kommande året. Mitt namn är Linnea, men ni kan kalla mig Francis~ (ni kan faktiskt kalla mig vad ni vill, dels för att jag 1. inte bryr mig, 2. älskar smeknamn~) Jag överanvänder ~ när jag skriver på datorn, varför vet jag inte. Jag bor med min kära mor och syster i ett hus, och har för övrigt 2 golden retrievers som vi delar vårdnad med pappa.
Jag är intresserad av väldigt mycket, till exempel; att rita, djur, cosplay, att sy (hostextremnybörjarehost), rollspel, manga, lyssna på skum musik, GREEEEELL~, datorer, design, the interwebs, derp....
Hur jag skulle beskriva mig själv, utseendemässigt;
*en aning för tjock för att jag ska vara bekväm med det (okej, det här är inget konstigt att en 16-årig tjej klagar på sin vikt, men snälla säg inte emot mig, det här är vad JAG tycker...)
*blå/grå ögon
*mörkbrunaktigt hår
*vackra händer~
*---ll--- tänder~
*en aning krokig näsa
Hur jag skulle beskriva min personlighet;
*lätt schizofren (nej, inte enligt wikipedias förklaring)
*för random för mitt eget bästa
*lite blyg om jag inte känner dig (irl), galen efter 5 min om vi har något gemensamt
*bra på tråkiga saker, som matte, och en del kul saker, som att rita~
*dålig på... en hel massa saker, typ att förstå vad folk menar.
Hur mina vänner (enligt vad de har sagt till mig) uppfattar mig
*läskig/pervers/konstig (alla jag känner mer än som bekant eller släkt, har kallat mig minst två av föregående verb)
*random
*söt (ja. söt. (derp))
*dålig på att laga mat~ (vilket bara är sant ibland~~)
...

Det var väl det, tror jag.
Om det är något ni tycker saknas, kommentera och fråga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0