Dag 08 – Ett ögonblick

Ett ögonblick- inte så långt bort från idag.

Kultcon.
Mitt första tredagarskonvent.
Ett ögonblick som var så extremt fängslande, så otroligt underbart och obeskrivligt.
Efter en lååång tågresa från Kristianstad till Jönköping, en evighet av förväntan som var fantastisk och nog aldrig slutade. Så många människor som jag hade saker gemensamt med, så många Konventare, så många underbara varelser i en miljö där det inte fanns några awkward moments, bara skratt och gemenskap. Det var lite som att hitta hem, som en själsfamilj som bara hade väntat på en (som det i mitt fall verkligen var).
Det peppar mig så enormt mycket med att inte ge upp någonting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0