Dag 07 – Din bästa vän

Det finns mer än en, men jag har en person som har hjälpt mig så sjukt mycket, gett mig glada stunder under tre år som annars hade varit helvetet. Vi har gråtit tillsammans, skrattat tillsammans och pratat om precis vad som helst i flera timmar.
Vi träffades - jag vet inte, femman eller sexan? - på grund av att ingen av oss är speciellt förtjust över att springa, och vi gick där tillsammans, på en väg där alla andra sprang förbi. Vi gick långsamt, men den sista biten sprang du över mållinjen ett par sekunder före mig x'D
Genom hela högstadiet var du där för mig och stöttade mig, jag höll på att falla så många gånger men du var alltid där och plockade upp mig. Du vet mina hemligheter, du vet hur du kan göra mig på bra humör, och mitt liv hade inte varit det samma utan dig.
Nu när vi har börjat gymnasiet har det varit svårt att träffas mer än när vi ses förbigående på stan, men du kommer alltid att ha en mycket speciell plats i mitt hjärta.
Caroline Palmér.

Kommentarer
Postat av: Caroliinepalmer

aaw, har inte sett detta inlägget:O hur kunde jag missa?!

assso, du är en på miljonen min ängel, MIN MIN MIN egna ängel. vi har nya kompisar på gymnasiet, men tänker på dej varenda dag. hur mke jag saknar dej. Vi kommer alltid vara vänner Linnea. Jag lovar dej. Du är den bästa av dom bästigaste. Vi vet allt om varandra. Vi skrattar vi gråter, Det finns bara du.

Kommer aldrig hitta någon som dej, LinneaThuresson jag älskar dej.

Vi har hjälpt varandra så mke. Och helt sjukt vad du hjälpt mej, Även när jag betedde mej som sämst. så trodde du på mej.

I love you I love you I love you I lI love you I love you love you I love you I love you. if i said i love you one thousand times i´d would never be enough!<3

2011-03-02 @ 22:13:50
URL: http://caroliinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0