Dag 06 - Din dag

....Det här har varit en av mina 'mindre intressanta dagar', så att säga.... därför tror jag att jag hellre berättar om igår.

Jag vaknade vid 10-11 tiden av att mamma ringde från jobbet och undrade om jag var vaken, sen packade jag ihop min cosplay och skridskorna och gjorde mig iordning för att åka till Malmö. Pappa kom och hämtade mig och Sofia runt 1, och vi körde först in till Kristianstad för att plocka upp Miriam, sen åkte vi hem till min farmor som bor i Malmö. Där åt vi och bytte om till våra cosplays.
Cosplay on icet var på Kockums fritid (eller ngt), och der var jättekul, jag skrämde nog ihjäl hälften av de som var där (underskatta inte Francis~).
När vi var färdiga, åkte vi hem igen och Miriam sov över hos mig tills idag~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0