Dag 03 – Dina föräldrar

Det här är inget ämne jag hade tänkt gå in på för mycket, men lite basic information skadar väl inte...

Mina föräldrar skildes för knappt två år sen, men jag har bra kontakt med båda och det är inga problem mellan dem eller något sånt.
De är båda 30 år äldre än mig och väldigt trevliga människor, även om jag såklart ryker ihop med dem ibland. Generellt sett tycker jag att jag har en väldigt bra relation till dem båda, och faktiskt kan prata med dem och få hjälp om ungerfär allting.
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, eftersom de båda är privatpersoner och jag inte är säker på att de vill att alla (skrivet med viss sarkasm) mina bloggläsare ska veta mycket mer om dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0