Viktiga människor

Det finns personer som betyder så mycket, så extremt jävla übermycket <3
Just nu är det två personer, som utan att de behöver står ut med mig vad som än händer.

Caroline Palmér, du hjälpte mig igenom de helvetiska och underbara åren i högstadiet, utan dig hade jag aldrig stått kvar på jorden som den människa jag är idag. Vi kan prata om allt som behöver pratas om, och du finns där för mig när jag behöver dig <3 du vet att jag alltid kommer att finnas vid din sida, vad som än händer <3

Miriam Vilör. Du gav mig en helt ny värld i form av konvent, och ett helt nytt liv som konventare, vilket var precis det jag behövde för att hitta mig själv lite mer. Vi har inte kännt varandra i ett år ens, men jag vet hur mycket jag kan lita på dig. De senaste veckorna gjorde det bara starkare, och jag kan prata med dig om precis allt <3

Ni är viktiga människor.
Utan er hade jag aldrig klarat mig <3

Det finns många, många andra som betyder så mycket för mig med, känn er inte glömda, jag älskar er ändå <3

Kommentarer
Postat av: Caroliinepalmer

Jag älskar dej över allt !!!<3<3<3

2011-04-13 @ 14:58:03
URL: http://caroliinepalmer.blogg.se/
Postat av: Linnea

Samma här <3 jag kommer alltid finnas för dig, vad som än händer <3

2011-04-14 @ 08:54:39
URL: http://purpleraccoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0