Tjo

...Ja, det kanske är dumt att blogga mitt i natten. Speciellt när man behöver gå på toa.
Men jag är trött på det, på alltihop. På att inte vara nöjd, på att försöka vara glad när man inte kan det, på att försöka anpassa sig till människors behov och vad de vill och tycker om. Speciellt när man ändå blir anklagad för idiotiska saker samt blir hotad och diagnostiserad med en personlighetsstörning. Ja, jag vet att det är en del fel på mig. Men narcissistisk personlighetsstörning är inte en av dem.
Nu orkar jag inte det mera.
Skitunge.

Jag tänker börja slåss tillbaka, men inte med deras sätt. Som en vis man en gång sa, 'sänk dig aldrig till idioternas nivå, för då vinner de på ren rutin'. Men det kommer inte blis så den här gången, jag kommer vinna, eftersom jag har rätt. Inte alltid, men den här gången.

Fan, jag vill bli den där personen som jag vill bli. Som skymtar förbi i spegeln ibland och gör att jag går till skolan med ett leende på läpparna. Hon som kan, hon som vågar. Jag tror nog jag snuddat vid att vara henne någon gång. Det verkar gå framåt på en del sätt i alla fall.
Vart du ska gå beror ganska mycket på vart du vill komma.

Här är en fin kladdsida. Njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0