Dra åt helvete

Okej.
Det finns idioter, och det finns idioter.
Och så finns det de människorna som bara är helt dumma i huvudet.
Jag antar att man inte kan vara gillad i allas ögon, och jag kan acceptera det, men jag kan fan inte acceptera att man dömmer, antagligen efter sig själva, en person redan innan man vet något om den.
Jag fick 'diagnosen' Narcissistisk personlighetsstörning 
(http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning)
av en människa som inte känt mig i ett år ens.

Uppenbarligen har jag gjort illa henne, för att jag 'klängt' på en annan vän, som betyder mycket för mig. Uppenbarligen har jag fejkat depression, manipulerat och hjärntvättat människor, gjort henne illa med vilje och varit ett 'äckel'.
Allt detta har jag gjort för att jag 'vill göra henne illa'.

Jag fick veta hur hon känner idag. Jag sa till henne att jag aldrig skulle vilja göra henne illa, men hon bara fnös.
Jag frågade, om hon verkligen tyckte det var rätt att behandla någon illa, som man själv har upplevt att man har blivit illa behandlad själv, även fast den personen inte visste det, istället för att reda ut det.
Hon svarade med 'ja'.
Varför skulle jag vilja göra henne illa?

Det första jag fick veta om det här bråket, rakt från henne var ett sms;
'Jag tycker att du är manipulativ, falsk och överdriven. Och jag tycker du ska söka hjälp för du har troligen en personlighets störning.'

Kan någon snälla berätta vad jag har för problem i det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0