Änder

Idag.
Var en lång dag...
Som jag sa hade vi en ca 2,5h lång håltimme idag, så jag och Miriam gick ut till Tivoliparken för att.... göra något. Väl där kommer en tjej och möter oss och frågar om vi ska vara med i ett reklamgrejs för City-tidningen, som typ precis kommit till Kristianstad. När vi säger nej, frågar hon om vi vill, och vem tackar nej till det? Inte för att vi fick betalt eller nåt, men det var ganska kul. Vi fick låna ett par gigantiska regnponchos, och så skulle vi bilda ordet 'city' på marken. Typ. Jag tog lite bilder på andra saker, eftersom vi fick vänta rätt så länge.

Mjo...
~~~~~~~~~~~~~~~
Sen, när lektionerna väl började igen, hade vi bild och form, där vi praktiskt taget satt och gjorde ingenting. När bilden började fick vi sitta ute och rita, vilket vi gjorde i några minuter, men sen så råkade vi hitta en gunga. Det var kul x3
<- Matilda och Miriam~

Meeeeeen dagen var inte slut än...
Efter skolan hängde jag med mamma till gymmet. Vilket var jobbigt.
Och min lillasyster framträdde i Grease-föreställningen på Barbacka med sin musikalgrupp, vilket var roligt att se på x3
Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0